Tisdag 23/9-08

Pust, Pust vad jag är trött. Kurs i går kväll och i dag på morgonen plus träning av mina egna hundar. Jag måste lära mig att säga nej!!!! och inte ta på mig så mycket för min kropp håller tyvärr inte ont över allt och en bedövande trötthet. Till våren ska jag inte ha några kurser bara träna min egna hundar. Ja nu har jag gnällt lite så till det roliga vi ska på läger till helgen så nu laddar vi. Jag och Christina ska träffas redan på torsdagen träna lite hund och dricka lite vatten eller något annat rinnande.

Geisha har börjat löpa så nu är min lilla sötnos stor tös hon också. Bara lite rädd att hon drar med sig Dyrka i löpet med tanke på alla tävlingar vi har anmält oss till.


Min lilla tös och Master snygg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0