Måndag 8/9-08

Ja då har man varit på årets sista Boxerspecial i Alvestad och det gick skit bra, Dyrka blev 1 med CK och jag blev så glad min lilla Gurka är nu inte bara värdens bästa hund hon är snygg också. Geisha blev tvåa i valpklass 6-9 mån. Det har varit en helg med full fart. I fredags var jag barnvakt till Cornelia när Jessica gick ut för första gången. Det gick inte så bra hon somnade inte riktigt fören halv 3 på natten och jag skulle upp kl 7 för vi hade KM på klubben en seg dag blev det. Och i går söndag var det Alvesta så det blev en tidig och lång dag i går också.




Kommentarer
Postat av: Elin

Grattis till fina resultat! :)

2008-09-11 @ 21:24:14
URL: http://eloz.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0