Måndag 29/9-08

Vi har varit på Swedbox läger i helgen. Dyrka har tränat bit övningar med Fredrik Lydnad med Elin och spår med Harry. Jag åkte redan på Torsdag. På kvällen lagade jag och Christina mat och drack lite vin gick och la oss tidigt för att gå upp tidigt på fredagen. Vi åkte ut och la spår till våra hundar och till Harrys för han och Annethe skulle komma vi elva tiden.

Harry, Tauno, Cilla och Stig anslöt till oss efter lunch så vi spårade resten av dagen. När vi kom tillbaka vid halv sex hade de flesta andra kommit. Vi åt och hade trevligt på fredag kväll. Lördag morgon övade jag bit övningar med Dyrka, och på eftermiddagen tränade jag lydnad med Elin hon är verkligen duktig och en mycket bra instruktör.

På kvällen åt och drack vi gott och vad är ett läger utan en avklädd Sillen, Så Peter äggade sillen till ett bad mitt i natten och givet vis hade jag kameran beredd.

Söndagen spårade jag med bägge hundarna och körde uppletande. Det har varit en fantastisk helg och det är alltid lika tråkigt när den är slut. Var hemma trött och mör på söndag kväll.
 

ÄR DET HÄR HULKEN


Kommentarer
Postat av: Elin

Hahaha häääälrigt att du la ut bilderna! Bra Maria klick.. Du får ett glas vin nästa gång vi ses som belöning. ;)



Du och Dyrka är jätteduktiga! Det kommer gå skitbra för er bara hon kommer upp sig lite.



Roligt hade vi! Tack för tandkrämen. :D

2008-09-29 @ 16:39:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0