Torsdag 27/11-08

Jag hatar den här årstiden kallt, mörkt och ont i hela kroppen. Så nu har jag gnytt lite. Vad händer då? Jo i tisdags var vi på klubben och tränade 6- grader och ett snötäcke på plan, Både Dyrka och Geisha låg plats. Dyrka tyckte nog inte att det var en hit kallt om magen så hon försökte hålla magen ovanmark, men Geisha brydde sig inte alls. Sen tränade vi lite fritt följ, Dyrka blir bättre och bättre nu övar vi bara kontakt med två till tre steg hon får inte släppa och det blir nog kanske bra i slutändan. Sen lite hopp och snabba ligganden. Geisha går ju som en gud när det gäller fritt följ så det kör vi inte så mycket med, däremot så måste vi lägga krut på ligga kvar och läggandet under gång och ställandet. Alla moment som Geisha ska stanna kvar på har vi lite problem men, hon tycker nämligen att det räcker med att utföra momentet inte stanna kvar. Jag kör belöning bakom henne nu och det verkar som det funkar bättre då blir hon inte lika noga med att följa mig hon vill annars hemskt gärna vara precis där jag är. Nästa helg åker vi till Stockholm bara jag och Geisha ska bli kul och skönt att bara ha en hund med sig. Jag och Ingrid ska bo på hotell i två dagar med våra små änglar. Bur självklart jag vill ju inte betala hela inredningen på hotellet som sagt var Monster Geisha ska ju med!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0