Måndag 3/11-08

Det blev Skåneland, Anders fick låna en bil så jag kunde åka till Christina. Jag kom dit på fredag kväll. På lördag morgon blev det spår jag Ingrid, Cilla och Nina var i en grupp. Eftersom jag och Ingrid har två hundar var så gick vi varandras spår. Alla hundarna spårade bra i bokskog som inte är helt lätt att spåra i. Men mest imponerad var vi av Dyrka som fick ett spår som var svårt som bara den. Dels hade Ingrid varit tvungen att gå ut på vägen en bit och så hade Cilla gått in i vårat spår men hon löste hela spåret utan några som helst problem. I den andra gruppen var Christina, Karin, Annethe och Veronica. Vid lunch tid träffades vi alla och grillade korv tillsammans sen körde vi uppletande. Sen på kvällen åt och drack vi gott. Harry kom fram åt kvällen han hade tävlat och tagit cert med Figo så då fick vi en andledning till att ta fram skumpan. På söndag blev det lydnad jag körde bara lite med Geisha eftersom jag var tvungen att åka hem tidigt hade lovat Jessica att vara hos henne.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0