Måndag 10/11-08

En hel helg utan hundträning, den första på länge. I fredags var vi i Göteborg och firade fars gubben. På hemvägen hämtade vi upp Jessica och Cornelia för jag skulle passa Cornelia på lördagen när Jessica pluggade. Jag och Cornelia tog en promenad med hundarna inte lät att köra barnvagn med hundar som drar åt olika håll. Och på söndagen var det lydnad tävlingar på klubben 1-elit. Jag och vovvarna var där hela dagen och tittade på alla duktiga tävlings ekipage. Grattis till er alla. När jag kom hem så spöregnade det men var ändå tvungen att ta en tur med hundarna för dom hade suttit i bilen nästan hela dagen så det var bara att ge sig ut i regnet, Och mina gangster tjejer bryr sig inte det minsta om att det regnar och tur är väl det för jag tycker att det regnar nästan varje dag .

Geisah har tagit min napp




Tittut Mormor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0