Lördag 31/5-08

Vi har tävlat och det gick åt skogen. Dyrka reste sig på platsen, det trodde jag nog aldrig att hon skulle göra. Vi skyller på värmen 27 grader i skuggan och vi la plats mitt i solen Dyrka har svårt för värmen. Lin förigheten gick så där hon travade  några gånger. Läggandet under gång fixade hon men inga super poäng 6,5. Inkallning tjuvstart så det blev en nolla. Men hon hade fart och det är inte vanligt. ställandet fixade hon en 7 . Apporten nollade hon släppte den, men det visste jag ju att hon skulle göra. Sen kom vi till hopp och det brukar ju inte vara några problem men nu satt hon kvar och tittade på en hund som gick på plan brevid oss. Hon bara satt där och tittade det hjälpte inte vad jag sa. När jag gick fram till henne vaknade hon upp ur sin dröm, oj är du här matte förlåt skulle jag hoppa, Men den där hanen var ju så snygg matte. Så det blev noll där också. Så nu tar vi nya tag min puss gurka och jag. Vi lägger nog lydnaden på hyllan ett tag ska sattsa på appelen nu till hösten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0