onsdag 13/3-08

Ja nu har det gått några dagar sen jag skrev . Jag och Dyrka har varit ute och spårat det gick så där, hon var okoncentrerad och missade slutet. Vi fick lägga ett litet spår med en apport så hon fick ett lyckat slut. Sen har vi varit och tränat på klubben, framförgåendet fungerar riktigt bra nu. Men när det kommer till det som ska gå snabbt så är det värre, kan bara inte få henne till att utföra något snabbt alltig går så sakta med Dyrka, men vi ger inte upp ska nog kunna hitta den där på knappen till slut. Geisha är det full fart på när hon inte sover. Hon sover hela nätterna, vi går upp vid fem och kissar, men nu har hon insett att det inte blir någon mat vid den tiden så hon går snällt och lägger sig igen . Så nu sover hon fram till 8 på morgonen. När dom andra hundarna är ute i trädgården brukar jag träna Geisha lite vi kör med klicker och det går jätte bra. Eftersom jag alltid har haft problem med apporten med alla mina hundar , tänkte jag att nu ska jag minsann börja med en gång med Geisha. Hon tycker att apporten är jätte rolig hämtar den mer än gärna, jag är så nöjd med mitt lilla monster.


Sover sött
image28


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0