spår

I dag har vi varit ute och spårat. Jag har börjat med att lägga en korvbit under varje pinne. Dyrka vill inte ta pinnarna men hon markerar dom, och ibland går det så fort att jag inte hinner med att se var pinnen är,eller så missar hon dom. Nu med korven hoppas jag att hon stannar upp och att pinnarna blir mer intressanta.För mat är ju det bästa Dyrka vet saker är hon inte så noga med. Men det gick mycket bra hon stannade vid pinnen och blev överlycklig när hon hittade en korvbit där,sen lekte vi lite med pinnen. Sen blev det fullfart till nästa pinne där sprang hon genast fram och putte bort pinnen och kollade om det var korv under den också. Så jag var nöjd och det var nog Dyrka med när hela skogen var full med korv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0