Torsdag 11/12-08

I måndags var vi och tränade, fortsätter att bara köra kontakt och positioner med Dyrka och det artar sig. Med Geisha körde jag framförgående och apport. Nu kan hon sitta vid min sida och hålla apporten tills jag säger loss så vi gör framsteg. Sen i går när jag skulle åka och träna så släppte jag hundarna en stund på ängen och vad händer Geisha skadade sin sporre, så någon träning blev det inte. Nu får hon istället vara hemma med dumstrut. Hon är så ynklig kommer hela tiden och visar mig tassen och i natt hade hon lite ont så vi fick gå upp och ta en remadyl. Men idag verkar det vara lite bättre. Det är lite jobbigt när en hund är skadad får ta ut dom i omgångar så att det inte blir lek.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0