Söndag 28/12-08

Tack alla boxer vänner för att ni finns och vi har så roligt tillsammans. I fredag kom Ingrid på den fiffiga iden att hon och Cilla kunde komma till mig på Lördag så kunde dom vara med Mig, Anna och Melina och spåra på Söndag. Sagt och gjort i lördags var vi 5 boxrar och en schäfer hemma och det hördes inte ett ljud alla fick varsitt rum som dom kunde husera i. och givetvis åt och drack vi gott. På söndagen vaknade vi tidigt för att ge oss ut i spåret med korv och kaffe och tack Anna för att du bakat det uppskattar vi alltid. Alla hundar fick var sitt spår och jag kommenterar inte spåren för alla gick bra. Det ända som var tråkigt var att när jag skulle gå Dyrkas spår så upptäckte jag att hon var halt. Hade jätte ont i en trampdyna jag har tittat med ser inget får avvakta till i morgon annars så blir det doktorn. Till nästa helg kommer Ingrid, Cilla och Christina hit igen vi ska träna lydnad och spåra tillsammans och helgen där på bär det av till Cilla. Så tack igen för att ni finns!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0