Tisdag 26/8-08

Fy attan vad förkyld jag är, feber, ont i hela kroppen, Med andra ord jag känner mig rätt så ynklig. Min förkylning började redan i går men jag var tvungen att åka till klubben hade ju kurs. Passade på att träna mina hundar en stund också. Igår gick det mycket bättre än förra gången, Dyrka var på humör och skötte sig bra. Körde hopp med boll så jag ska få ut henne lite längre från hindret funkade bra. Nu måste jag ta tag i budföringen tränar nästan aldrig det och vi ska ju tävla appell snart. Geisha börjar att fatta platsen hon kan ligga riktigt bra, men man ser hur det riktigt kliar i henne ligga här!!! Matte snälla jag vill göra något!!!! Dyrka låg en lång plats och hon har inga tendenser till att resa sig så jag hoppas att det håller i sig. Dyrkas öga är bra igen det var nog bara något som hon sprungit på eller ett stick från en insekt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0