Onsdag 27/8-08

Fy bövelen vad sjuk jag är, 39 i feber i två dagar. Mina hundar är helt tokiga dom är ju vana med att gå minst en långpromenad varje dag och nu har vi inte gjort något på två dagar. Geisha har ätit upp alla mina tomater ute på altanen, jag som var så glad över att det blev så många tomater. Sen har hon bitit sönder min toffel tagit allt som var på köksbordet, ätit upp en kvast, bitit sönder mina glasögon, ja och lite annat. Dyrka gör ju inget ofog själv men hänger gärna på när Geisha hämtar saker. Hon tittar sig omkring ser om hon ser mig sen kollar hon in Geisha "har du tagit den saken så är det nog okey med matte, då kan jag vara med och leka också" själv vill hon inte ha skäll så hon låter Geisha stå för påhitten. Fattar inte varför dom inte bara kan springa omkring på tomten och leka, Nej det går inte måste hända något mer. Min ständiga kommentar just nu är " vad gör du Geisha" hoppas jag är bättre i morgon så jag kan aktivera mina så monster.

Det var inte jag som tog träskon !!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0