Måndag 18/8-08

Ja då har man varit på ännu ett Boxer SM. Det har varit en rolig helg med glada vänner och många fina boxrar. Jag åkte redan på torsdagen , men ångrar att jag inte stannade till måndag för det är riktigt jobbigt att köra hem på söndag kväll efter en hel dags utställning. Ja hur gick det då för mina hundar. Geisha ställdes på lördagen hon fick ingen placering, och jag glömde hämta ut hennes kritik, så jag vet inte alls vad domaren skrev om henne. Dyrka ställdes på söndagen hon fick en slät etta och bra kritik så jag är nöjd. I kväll ska jag ha kurs och träna mina hundar så i dag softar vi bara.


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej tjejer.. så du glömde oxå att hämta ut din kritik. :P Vi med hehe.. Lycla till med allt framöver så ses vi på lägret om inte förr!

2008-08-18 @ 10:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0